Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy o poskytování služeb uzavřené prostřednictvím webového rozhraní www.fitpapu.cz a www.fitpapu.sk (dále jen „webové rozhraní“) mezi poskytovatelem:
Jméno: Ing Dominik Andrýsek Sídlo: Mládí 497, 755 01, Vsetín Tel.: +420 604 164 578 Email: Dominik.Andrysek@fitpapu.cz IČO: 19607270 DIČ: CZ9310026231 Zapsán v živnostenském rejstříku dne 09.08.2023 v Praze 14 a Vámi jako uživatelem služby.1. Úvodní ustanovení
1.1. Smlouvou o poskytování služby (dále jen „smlouva“) se zavazujeme poskytnout Vám službu specifikovanou níže a na webovém rozhraní a Vy se zavazujete uhradit nám za tuto službu cenu uvedenou u každé jednotlivé služby.
1.2. Jaké služby poskytujeme? Naší službou je sestavení Vašeho osobního tréninkového, nebo stravovacího plánu (případně obou služeb najednou) a následné konzultace ohledně stravovacích návyků, správné techniky cvičení, kontroly dosahovaných výsledků a veškerých dotazů klientů, týkajících se poskytovaných služeb, a to na určité časové období, které je stanovené na webovém rozhraní. Berete na vědomí, že použití námi sestaveného tréninkového, nebo stravovacího plánu závisí na Vaší svobodné vůli. Vhodná skladba stravy a správné zařazení fyzické aktivity je pouze jedním z předpokladů dobrého zdravotního stavu, fyzické kondice a redukce tělesné hmotnosti, když tyto mohou být ovlivněny i dalšími faktory. Optimální skladba stravy by měla být konzultována s lékařem, a to zejména s ohledem na Váš aktuální i dlouhodobý zdravotní stav.
1.3. Je smlouva spotřebitelskou smlouvou? O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a poskytnutí služby objednáváte mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě by se o spotřebitelskou smlouvu nejednalo a nevztahovala by se na Vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek. Zejména jako nespotřebitel nemáte právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu.
1.4. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva? Jako spotřebitel máte především: – pokud neudělíte souhlas s poskytnutím služby ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy právo za určitých podmínek odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na dálku (článek 4.2 těchto obchodních podmínek); – právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou obsaženy v těchto obchodních podmínkách a na webovém rozhraní); – právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 6.3 těchto obchodních podmínek).
1.5. Čím se řídí náš právní vztah? Náš právní vztah se řídí následujícími dokumenty: – těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti; – podmínkami užití webového rozhraní, které upravují ochranu Vašich osobních údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy související s využíváním webového rozhraní; – podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy: – zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“); – zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem); – zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon“). Pokud se Vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní vztah obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na vědomí, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu Vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je Vám v právních vztazích poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.6. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami? Potvrzením při vyplnění webového formuláře stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly.
2. Smlouva o poskytování služby
1.5. Jak uzavíráme smlouvu o poskytování služby? Na webovém rozhraní je uvedena charakteristika služby s popisem jejích vlastností. Na webovém rozhraní jsou rovněž uvedeny konečné ceny služeb. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste vyplnili webový formulář v souladu s těmito obchodními podmínkami. Do webového formuláře je nutné vyplnit požadované údaje. Součástí webového formuláře je vstupní dotazník, který je nezbytný pro správné sestavení tréninkového, nebo stravovacího plánu. Údaje uvedené ve webovém formuláři považujeme za správné a úplné. Před odesláním webového formuláře ke zpracování máte možnost zkontrolovat a změnit údaje zadané do webového formuláře. Webový formulář zadáte ke zpracování stisknutím tlačítka „Dokončit objednávku“.
2.2. Kdy je tedy smlouva uzavřena? Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy nám je doručen Vámi řádně vyplněný webový formulář.
2.3. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit? Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny služeb na webovém rozhraní, nejsme povinni Vám službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu poskytnout. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.
2.4. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě? Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, naše nabídka služeb na webovém rozhraní a Vámi vyplněný webový formulář. Smlouva Vám bude zaslána e-mailem.
2.5. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte? V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře na webovém rozhraní nebo přímo na námi poskytnutý kontaktní email. Rádi Vám poskytneme veškeré potřebné informace.
2.6. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít? Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
2.7. Je smlouva někde uložena? Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání Vám ji zašleme.
3. Platební podmínky
3.1. Jaké způsoby platby přijímáme? Kupní cenu můžete uhradit bezhotovostně před poskytnutím služby převodem na náš bankovní účet. Pokyny Vám budou zaslány na Vámi zvolenou emailovou adresu.
3.2. Kdy nastane splatnost ceny služeb? V případě bezhotovostní platby před dodáním stravovacího plánu je cena splatná do čtrnácti dnů od zaslání faktury na Vámi zadanou emailovou adresu. Váš závazek uhradit cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.
3.3. V jaké měně můžete platit? Platba služby je možná v českých korunách (Kč).
4. Poskytnutí služeb
4.1. Kdy a jak Vám bude služba poskytnuta? Váš stravovací plán Vám zašleme e-mailem na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve webovém formuláři, a to nejpozději do 14 dnů od připsání platby na náš bankovní účet. Následné konzultace je možné provádět po připsání platby na náš bankovní účet, a to vždy prostřednictvím kontaktního emailu, pokud se nedohodneme na jiném způsobu komunikace. Berte na vědomí, že nejsme schopni zajistit nepřetržitý provoz emailové schránky. Pokud budeme dočasně nedostupní, vynasnažíme se Vás kontaktovat v nejkratším možném termínu. Konzultace je možné provádět po Vámi zakoupenou dobu, od doby, kdy od náš obdržíte stravovací, nebo tréninkový plán.
4.2. Můžete od uzavřené smlouvy odstoupit? Souhlasem s těmito obchodními podmínkami nám dáváte výslovný souhlas s poskytnutím služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Vezměte na vědomí, že udělením souhlasu pozbýváte v souladu s § 1837 písm. a) občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Pokud nechcete výše uvedený souhlas udělit, kontaktujte nás. Berte však na vědomí, že v takovém případě Vám bude služba poskytnuta až po uplynutí 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.
5. Reklamace
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 občanského zákoníku). Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne, kdy je u nás uplatníte e-mailem či písemně.
5.1. Jak reklamovat poskytované služby? Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že jsou naše služby poskytovány ve shodě se smlouvou, tj. že odpovídají popisu na webovém rozhraní a jsou v souladu s platnými právními předpisy, a dále že jsou poskytovány po uvedenou dobu. Reklamaci služeb u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatků, nejpozději do šesti měsíců ode dne, kdy Vám byla služba poskytnuta.
V případě oprávněné reklamace můžete zvolit některé z Vašich následujících práv: (a) bezplatné poskytnutí náhradní služby; (b) přiměřená sleva z ceny služby; (c) odstoupení od smlouvy. Zvolený způsob řešení reklamace nám sdělte při uplatnění reklamace nebo bezprostředně poté. Pokud žádný způsob řešení nezvolíte, máte nárok na bezplatné poskytnutí náhradní služby nebo na přiměřenou slevu z ceny služby.6. Závěrečné ustanovení
6.1. Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti a kdo nás při ní kontroluje? K poskytování služeb jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů na ochranu spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Práva spotřebitelů hájí i jejich zájmová sdružení a jiné subjekty na jejich ochranu.
6.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na subjekty uvedené v článku 6.1. Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.
6.3. Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu. Pro podání stížnosti týkající se služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6.4. Jakým způsobem můžete nakládat s dokumenty, které od nás obdržíte? Veškeré dokumenty, které jsou předmětem námi poskytovaných služeb (zejména stravovací plány), jsou určeny pouze pro Vaši osobní potřebu. Berte na vědomí, že dokumenty jsou v souladu s autorským zákonem chráněny naším autorským právem, nejste proto oprávněni šířit obsah dokumentů v rámci své podnikatelské činnosti a poskytovat dokumenty nebo jejich obsah třetím osobám, včetně veřejného šíření dokumentů prostřednictvím internetu. V případě porušení našich autorských práv jsme oprávnění požadovat po Vás náhradu škody, která nám Vaším protiprávním jednáním vznikla.
6.5. Co byste ještě měli vědět? Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku (zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení) hradíte sami. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď zasláním e-mailem, doporučeně poštou nebo osobním doručením. Z naší strany Vám budeme doručovat na adresu elektronické pošty Vámi uvedenou při vyplnění elektronického formuláře.
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 09.08.2023.